sobota, 1 sierpnia 2015

Cześć!
 Mam na imię Ewa. Interesuję się fotografią. Ciągle robię zdjęcia, nawet najzwyklejszym rzeczom. Robię je najczęściej telefonem, bo ma bardzo dobry aparat i ściągnęłam sobie różne edytory, aby je poprawić. To jest moja pasja od dłuższego czasu, ale nikomu o niej nie mówiłam. Sama nie wiem dlaczego, ale od dzisiaj wszystko się zmieni, bo chcę pokazać innym ludziom jak mi to wychodzi.
  Jak wiecie są wakacje, więc robię dużo zdjęć, ale nie jestem pewna, czy znajdę czas na publikowanie ich. Natomiast będę się starała robić to jak najczęściej.
 A w tym roku idę do nowej szkoły, więc mam zamiar zapisać się na kółko fotograficzne. I kto wie może dostanę za niedługo profesjonalny aparat.
 Mój pierwszy post na tym blogu nie jest może idealny i luźny, ale jak miną dwa tygodnie to oswoję się z tym wszystkim. Dla mnie jest to coś nowego i mam nadzieję, że mój blog się wam spodoba. Następnym razem postaram się, żeby post był napisany krótko i zwięźle. Trzymajcie za mnie kciuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz